Zdrowa żywność dla dzieci

Płatki śniadaniowe dla dzieci – po przetestowaniu okazuje się, że w 100 g mieści się ponad 400 kalorii, do tego nie posiadają odpowiedniej ilości błonnika, za to posiadają dużo cukru, sodu i tłuszczu. Jeżeli w zadbać o zdrowie naszych dzieci, lepszym rozwiązaniem dla nich i nie tylko dla nich będzie müsli, jednak i tutaj musimy pamiętać, żeby sprawdzić czy nie mają w swym składzie cukru i utwardzonego tłuszczu. Dla dzieci, najlepiej dodawać jeszcze do müsli, jeśli nie mamy świeżych, to suszone owoce. Chipsy warzywne i owocowe – wydaje się, że jeśli warzywne, albo owocowe, to zdrowe. Okazuje się jednak, że tak nie jest, bo smażone są na tłuszczu, a do tego mają dużo kalorii. Lepszym rozwiązaniem jest zjedzenie popcornu powszechnie uznawanego za niezdrowy i kaloryczny. Musimy tylko pamiętać, żeby zrobić go bez tłuszczu i nie solić. Jak widać, to co wydaje nam się zdrowe nie zawsze musi takie być, dlatego zanim coś kupimy warto przeczytać etykiety w sklepie, które powiedzą nam, jaki skład ma dany produkt.

Witaj na moim serwisie! Mam nadzieję, że strona Ci się spodoba, zamieszam tutaj wpisy dotyczące sportu i rekreacji. Zapraszam do aktywnego komentowania i likowania mojego profilu na fb.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)