Odporność wzmocniona w pięciu krokach

Kiedy nadchodzą krótkie jesienne dni, wiele osób boryka się ze złym samopoczuciem oraz katarem, kaszlem nie rzadko nawracającym. Słaba odporność, brzmi jak wyrok, w sytuacji kiedy wieczne infekcje odbierają radość z czegokolwiek. Jak wpłynąć skutecznie na zdrowie aby dawało sobie radę z drobnoustrojami? Pięć prostych sposobów. Herbata z cytryną i miodem powinna stać napojem- nawykiem, w jesienno- zimowe dni powinno się jej wypijać sporo. Czosnek i cebula para, która może nie jest zbytnio towarzyska, jednak będąca spożywana dość regularnie zadziała jak antybiotyk, w początkowej fazie słoty po prostu profilaktycznie. Prawidłowo zbilansowana dieta, to kolejny krok do odporności. Jedzenie na szybko i mocno przetworzonej żywności, w niczym nie pomoże, istotna jest duża dawka warzyw i owoców, białka i tłuszczów OMEGA-3. Kolejny krok to ruch, mimo iż deszcz i wiatr nie nastraja do ruchu na świeżym powietrzu, warto wybrać się co drugi dzień na długi spacer. Jeśli przez szybkie tempo pracy i codzienności nie ma się możliwości jedzenia wartościowo, warto także sięgnąć po witaminy z apteki, a najlepiej tran, który stosunkowo wcześnie zażywany, może w listopadzie być istną tarczą obronną przed wirusami.

Witaj na moim serwisie! Mam nadzieję, że strona Ci się spodoba, zamieszam tutaj wpisy dotyczące sportu i rekreacji. Zapraszam do aktywnego komentowania i likowania mojego profilu na fb.
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)